luni, 25 mai 2009

Blog la 97 de ani...


Viata de bolg nu are o varsta...multi oameni isi fac blog.Multi isi fac din pura placere pentru a impartasti din propriile idei,sentimente si altora.....alti o fac pentru bani,alti de fite..etc...pot fii si alte motive..Eu personal am acest blog deoarece am avut de relizat un proiect pentru facultate la "Comunicare in medii electronice",si usor usor mi-a placut si am inceput sa postez diferite subiecte...
O strabunica din Spania la frumoasa varsta de aproape 95 de ani a primit un cadou mai special de la stranepotul ei:un calculator,apoi nepotul i-a realizat strabunici un blog.Batrana era ajutata de stranepot sa posteze subiecte pe blog, deoarece dansa avea probleme cu vederea.Din pacate la varsta de 97 de ani ea s-a stins din viata insa ea a reusit in 2 ani si jumatate sa stranga peste 1,5 miloane de vizualizari...

Niciun comentariu: