vineri, 25 septembrie 2009

Despre Heroes...

Până acu ceva timp nu eram prea mare fan al serialelor.Unul din motive ar fi ca nu prea mă uit la tv foarte mult...execepţie fac câteva emisiuni de pe Antena 3(In gura presei,Sinteza zilei,Stirea zilei şi ar mai fi emisinea lui Victor Ciutacu de pe Antena 2 Vorbe grele);un alt motiv ar fi ca nu cred ca aş răbdare să aştept următorul episod de a 2-a zi sau de săptămâna viitoare...aşa că imi downloadez pe calculator câteva episoade sau serii şi văd poate 2-3 episoade consecutive...
Vacanţa asta totuşi am mai lăsat-o mai moale cu filmele şi am reusit să văd tot serialul Prison Break care e absolut genial...auzisem multe cuvinte de laudă despre acest serial...şi m-a făcut şi eu timp şi am reuşit să-l descarc de pe net.Poate multi dintree voi l-ati vazut deja..poate alti nu..pentru cei care nu l-au văzut dacă incepţi cu Prison Break o să vă deschidă apetitul pentru seriale....in caz că nu sunteti fani ai serialelor.
Cel puţin aşa mi s-a întâmplat mie...acu urmaresc Heroes.Poate mulţi aţi auzit de el..multi poate l-aţi şi văzut,ştiu că a fost vara asta pe Antena 1 acum am observat că nu mai este...

Astăzi am reuşit să termin seria 1 ,serialul este încă in desfăşurare...se lucrează la sezonul 4...
Personajul meu favorit este (pana acu:)) cel putin )Hiro Nakamura...e foarte simpatic
Probabil azi voi vedea şi un episod ,doua din seria a 2-a...

P.S.Am găsit cu această ocazie un blog destul de interesant..al celor iubitori de seriale...de acu mă număr şi eu printre ei...

2 comentarii:

Frent Adrian spunea...

Interesant serialul,am urmarit cateva episoade,dar mia placut

Ana Gabriela spunea...

hmmm...trebuie sa vad si eu serialele astea:D...